v.37

Måndag:
Skola som vanligt. Sen när jag kommer hem blir det att plugga engelska. Sedan dra och rida och sen plugga No efter det.
 
Tisdag:
Skola. Pluggdag. Sedan drar jag ut och springer. Rensa tankarna lite.
 
Onsdag:
Va med bästa Frida. Vi ska skritta ut på Nadja och Viggo.
 
Torsdag:
Skola. Sen ut och rida chilli. Så blir det plugg efter det.
 
Fredag:
Skola. Sen kanske sova över med Emilia så får vi se vad vi hittar på. Om inte de blir så, så kanske min kusin kommer och sover här, hyra film och lite mys.
 
Lördag:
No planer ännu, de planerar jag senare i veckan.

Söndag:
Pluggdag som vanligt på söndagar.
Ska även göra lite tids inställda inlägg tills i morgon eftersom jag har ganska fullt upp. Skolan tar ju upp så mycket tid. Sena dagar där då vi slutar runt halv 4 nästan varje dag utom torsdag. Och sen när man kómmer hem så ska man plugga eller stallet. Men ska göra mitt bästa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback