klump tove

haha halka i badrummet i går och slog nästan ihjäl mig.
och så skulle jag hoppa chilli i dag men han va mupp. När ja hoppa upp så dutta jag till han med spöet för att han skulle gå fram. och då slog han en liten bock och haha moja sig lite i början.  sen trava och så lite. Så hoppade Melinda upp och tog några språng så var det min tur. Så kom jag en gång så skulle komma en gång till på direkten och så blev han helt moje på långsidan och hitta något att va rädd för och slängde sig åt sidan i galopp och jag åkte av. På min arm som jag slog i igår. Så de gick ju jätte bra!  naaat. Hoppade upp igen och körde lite bommar och så. Sen kollade jag när Melinda hoppade Gnista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback