sov hos bella

Sov ju hos Bella i natt. Vi hade galet kul. När jag kom runt halv 2 ? så satt vi och snacka, sen drog vi till Ica och köpa massor av svull! Så i affären träffa vi några jobbiga ungar som ville ha 6 kr, så följde dem efter oss och drog i våra cyklar och jag blev ju livrädd. Sen när vi kom hem satt vi och snacka en stund. Sen satte vi på götakanal 2. När den var slut satte vi på en Maria wern, sen Irene huss, wallander och någon jag inte vet vad den hette. Sen la vi oss typ vid halv 2 ? Men vi hade galet kul att skratta oss genom kvällen!
Sen i dag gick vi upp vid halv 11? för att jag skulle till stallet. Så åt vi frulle & bytte om oså så drog jag. 
Var galet kul i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback