sommar loooov

Sommar lov nu, sjukt behövligt. Inget plugg osv.
Började med att vi gick upp sjukt tidigt och kom försent. Men de gick i allafall. När vi träffade dem andra så fick vi betygen och sen gick till kyrkan. Satt med bella och lisa i kyrkan. När vi slutde så samlades alla där ute. sa hej då till 9:orna som slutar nu :/ och hejdå till varandra. så drog jag, madde, doris, bea & amelia till stan och åt. Sen så sa vi hej då till amelia, bea och doris så drog jag och madde och fixa något på kör skolan. Sen hem och bada i maddes pool, sjukt skönt. Sen nu har vi dushat och så. Så ska jag snart hem. Så kanske jag och pappa ska spela lite golf eller så drar jag bara hem och vilar lite. Är typ sjukt trött.
Meeen sjukt skönt med sommar lov nu. Kan ändå inte fatta att ddet faktsikt är sommar lov och att jag sen börjar 9:an. Känns som att jag knappt har gått i 8:an. Allt går så himmla fort. Längtar faktiskt inte tills nästa år tills vi slutar...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback