Räkan 1 juni

Kom precis hem. Har varit i stallet.
När ja kom fixade jag mockning, mat och allt det där. Sedan borsta jag och red. När jag red så börja jag med att gå med han en stund och sen skritta och börja jobba honom. Sen traven och körde lite böjda spår så som volter & serpentiner. Tog även fram en upphöjd bom på 10 meters volt som jag körde lite. Körde även lite skänkelvikning oså. Gick bra! han var sammarbets villig och va jätte fin! Så jag är nöjd. Efter det så smörjde jag 2 träns, martingal och benskydden. Sedan drog jag & åt donken. Så drog jag hem. Sen följde jag med pappa och spelade lång golf. Sjukt svårt ju.. tog typ  5-10 minuter innan jag prickade bollen..
Sen nu ska jag snart hoppa in i duschen. Sen måste jag gå ut med Tuffe. Så de är så min dag har varit.
 

Kommentarer
Vendela Nilsson säger:

sv. tack!

2013-06-02 | 11:21:35
Bloggadress: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback