låång dag

Hello  people. Seg uppdatering i dag i know. Men försökte göra mobil inlägg men mobilen typ ville inte. Sen glömde jag ju att uppdatera i morse när jag höll på med designen ode. Btw designen är verkligen inte klar, och bilderna som jag har i menyn är bara tillfälliga, dem ska bytas ut senare.
Har i alla fall varit i väg hela dagen. Började med att jag och pappa drog till amandia ridsport och kollade lite. Sen till maxi, lager och stadium outlet. Sen drog vi och körde lång golf. Så åkte  vi och fixade några saker. Och körde mini golf. Uch vad dåligt det gick, vart as irriterad haha. Sen körde vi lång golf  igen på banan. Gick riktigt bra faktiskt. Avslutade med att äta MC. Så drog vi hem och nu så har jag bäddat om min säng och dushat. Sjukt skönt med ny bäddad säng och duschat. Känns så här frächt!
Och så ska jag kolla film nu. Kanske även fortsätta pyssla lite med designen så den blir klar i år :o
 
Om ni har några önskemål på inlägg så får ni gärna kommentera den så jag vet lite vad ni vill läsa om. Så kommentera på bara :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback