chilli 13 juni

Ridpasset idag med chilli gick bra! Tog bara ett vanligt dressyr pass. i början hade han lite ont i fossingarna eftersom han går barfota. Men sen gick de bättre. Skritta fram i typ 20 minuter. Sen tog jag direkt galopp för att han ska vara mer framme. Och sen trav jobb. Körde lite skänkelvikning och volter och typ att framdelen ska vara utanför spåret och bakdelen på spåret. Han fixade det jätte bra. I slutet vart han verkligen jätte fin och släppte helt och blev jätte mjuk och fin! han försöker verkligen ! Även fast han tycker att det är jobbigt försöker han alltid att göra sitt bästa. Han vill aldrig svika eller vara dum utom han försöker alltid göra sitt bästa för att man ska vara nöjd. Han skulle ALDRIG göra något för att vara dum. Sen skritta jag av i typ 15 - 20 minuter och fixa han och gav han mat. Strecha även ut honom också.
Han fick gå på benlindor i dag. Trodde att dem skulle vara för långa eller för korta när jag klippte av dem men dem passa parfekt för honom.
 

Min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback