kan inte sova

Sitter i soffan och glor på tv för mig själv. Kan inte sova.
Har ju dock legat inne och kollat på pretty Little liars hela dagen så förstår de på ett sätt men ändå! Ä ju ändå trött. Tycker att de ä så sjukt tråkigt att sitta själv i natten och uggla. Men ska väll snart gå och lägga mig.
i morgon blir det att antaligen åka till Sandviken och bada och sola med mamma innan stallet. Sen stallet så borstar jag av både gnista och chilli. Gnista ska vila och chilli har vila för hans ägare ä borta denna vecka så de ä första gången nu han har helvila från ridning. Och dessutom har ju han fortfarande sår på benet vet inte om de fortfarande ä svullet. Men han hade varit rätt stel. Så båda går och lufsar i hagarna i morgon.
Hoppas där i mot på att bli lite brun i solen i morgon. Enligt min iphone skulle de va strålande sol och 22 grader. Parfeekt :D
 

Kommentarer
emilia berglund säger:

fin blogg :)

2013-07-10 | 18:57:45
Bloggadress: http://emiliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback