power walk

Tog en skön Power walk med Lisa nu på kvällen i vilbergen och i Vrinnevi skogen. Sjukt skönt och bara gå runt och prata & bara rensa tankarna. Hon ä en sjukt bra kompis so man alltid kan snacka med om vad ssom helst.
Så detta behövdes verkligen.
 
I morgon blir det antaligen samma. När jag slutar skolan drar hon & jag till stan ska försöka hitta lite kläder, känner mig rik för en gångs skull..
Hoppas de finns något fint. Sen på kvällen tar vi en Power walk igen. Vill igentligen men kan inte springa pga min hand. Var med om en moppe olycka och skrapa upp hela handen & fick en rejäl stukning, men börjar bli bättre nu. Men så fort min stukning ä över så ska vi ut och springa !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback