Natti

Ska lägga mig nu. Är rätt så trött faktiskt & ska försöka vända på dygnet helt nu till skolan så att ja ska försöka vara pigg till skolan. Sista året nu = mycket fokus & försöka få de betyg jag faktiskt vill ha!
Men har iaf tränat rätt mycket i dag. Börja med i morse så körde jag min styrka. Sen till stallet & hämta chilli ä vä typ en km till hans hage ? Så hämtade & lämnade honom där & sen pysslat i stallet. Sen till skogslotten & red lektion. Blixten som ja skrev i förra inlägget. Och när ja kom hem pw jag 3 km. Rätt chill dag med mycket träning.


Ska även försöka pyssla i hop en ny heder & design. Måste fixa nya bilder bara. Men Madde hänger med mig till chilli på torsdag & fotar när jag rider på fältet. Ska försöka lägga in lite mer intressanta inlägg , lite mer bilder & filmer på typ när jag rider oså.


Kommentarer
Friskey säger:

Passa på att njuta av dom sista dagarna innan skolan börjar! :)

2013-08-15 | 20:53:02
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback