Gud vad seg jag är!

Gud vad jag är seg på att blogga! Men hur som helst , skolan började ju idag & det kändes bra ! Fick sitta brevid Moa. Gick ju bara från 10 till halv 1. Vanlig information typ.
När vi slutade så köpte jag godis osv tills i morgon för då ska vi sova på skolan. Mer om det senare & så åkte jag till stan och mötte malin. Så tog vi en fika & åkte & sola . Mitt sol kort ä slut nu så måste köpa nytt. Sen hämtade vi min cykel hos min kusin så drog vi hem. När vi va hemma hos mig så bytte jag om så drog vi till vrinnevi & sprang 2,5 km . Helt ärligt så hade jag nog orkat 1 varv till. Hehe , men ska bli biff nu!
Så nu har jag ätit & ska hoppa in i en dusch så ska jag packa klart inför i morgon & bara chilla, är ganska trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback