augusti dag

Dagen började med att vakna upp hos min kusin. Sedan åt vi frulle, så sminkade jag henne. Så fixade jag mig själv. Vid 12 mötte ja madde på stan. Så gick vi och kollade kläder. Hittade lite snyggt som kanske kommer hem till mig snart ? ;) Köpte i alla fall ett par troser och 3 nagellack. Sen drog vi hem till madde när vi kom hem till henne så åt vi. Sen badade i hennes pool & kollade på film. Vid 5 hämtade mamma mig så hämtade vi upp Melinda så drog vi till stallet. Fixade chilli och så red jag och Melinda ut. Gick rätt bra, chilli kötta på fast han hade haft vila, men lagom pigg och lite trött, så tyckte han skötte sig jätte bra! rätt mycket skritt blev de. Men red på bett löst och han kändes bra på det så ska nog fortsätta och rida honom på de!
sen fixade vi allt och lämnade chilli i hagen så åkte vi hem. När ja kom hem bytte ja om och drog till Johanna så drog vi ut och sprang ett varv (3km) sen drog jag hem. Så jag sprang alltså 1,5 km till henne och en annan väg hem (1km) så ja sprang totalt 4,5 km och pw 1. Sen ¨när ja kom hem åt jag & sen körde lite styrka i magen. Så lagom med tränings verk i magen ! haha.  Hoppa sen in i en dusch och plockade upp på upp på mitt rum. Ska nog gå och lägga mig nu ä ganska trött.

i morgon kommer antaligen min nya moooobil :D & så ska jag beställa Victoria secret :DDD

Kommentarer
Carolina - Stall Assla säger:

sv/ Ursäkta för sent svar! Idag ska jag ha kalas och sedan ta mig upp till stallet en sväng, själv då? :)

2013-08-08 | 09:32:23
Bloggadress: http://asslatjejerna.se
Emmy säger:

Wih kul med ny mobil!

sv;
Aaaha okej :D

2013-08-09 | 01:44:30
Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback