Älskade bästa vän

Älskade bästa vän, Madde . Du betyder otroligt mycket för mig kan inte beskriva med ord vad du betyder för mig. Min prinsessa & min allra bästa vän. Litar på dig till 110%. Skulle aldrig svika dig kommer alltid finnas för dig & vet att du alltid finns för mig med. Du är otroligt stöttande. När man faller så räcker de med att du säger typ en mening & så är man stark igen & står på bena. Är otroligt glad att jag har dig. Visst vi bråkar men de tillhör att vara bästisar,' men de löser sig alltid. Våra minnen är oslagbara. Och våra gånger när vi ligger på golvet & dampar sönder & dör av garv. Klockrent. Vet Att du älskar mig fast jag snor din mobil & gör så att du inte kommer in på den. Älskar dig bästis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback